Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Te-ai gandit sa iti deschizi propriul magazin online? Realitatea este ca vanzarile online sunt in continua crestere, dar pe de alta parte un magazin online necesita effort si pregatire tehnica suficienta pentru a putea duce pana la capat proiectul. Daca te grabesti poti ajunge in situatia sa ratezi una din sansele de a te informa mai mult despre solutiile tehnice pentru realziare magazin online. Astazi vreau sa trecem in revista cele mai importante aspect tehnice la care ar trebui sa te gandesti inainte de a adauga primul produs in magazinul tau.
Ce ar fi un magazin online fara platforma software adecvata nevoilor tale de comerciant? Cu toate ca alegerea unui system de gestionare a continutului (CMS) sau a unei platforme de stocare nu ar trebui sa fie primul pas pe care il faci, este un aspect important pentru orice vanzator in mediul virtual. Platform ape care realizezi magazinul online iti poate aduce beneficii atunci cand alegerea este cea potrivita, la modul ca poti incarca produsele rapid, poti configure transportatorii cat si platile.
Binenteles orice site de tip eCommerce trebuie gazduit pe un server. De aceea este ideal sa apelezi la o firma de hosting pentru a putea alege pachetul optim conform cu nevoile tale.
Multe platforme eCommerce sunt beneficiaza de elemente de securitate, dar va doriti sa fiti siguri ca site-ul dumneavoastra este destul de sigur inainte de a urca produsele. Astfel ca aveti nevoie de un certificat SSL care sa asigure utilizatorii ca sunt in siguranta si pot face cumparaturi. Asigura-te ca nu exista o stocare permanenta in format text pentru datele sensibile ale clientilor.
Este important ca servarul sa fie protejat printr-un firewall sau sa aveti site-ul gazduit de o firma care se poate ocupa de siguranta datelor tale si ale clientilor.
Actualizarea in permanenta a platformei, este un alt mod de securitate, de aceea in caz ca ai nevoie de o echipa competent poti apela la serviciile noastre de mentenanta si administrare magazin online. Avem preturi foarte bune si servicii de calitate.
O data ce clientii trimit o comanda, cum vei trimite produsele catre ei? Cea mai eficienta metoda de livrare este contractarea unor firme de curierat. Acestea pot pune la dispozitia clientilor lor programe de gestiune a transportului, crearea si tiparirea etichetelor de transport cat si informatii de urmarire a comenzilor.
Rezolvand toate aspectele tehnice, magazinul tau ar trebui sa functioneze. Tot ceea ce mai ramane de facut este sa poti accepta plati de la viitori clienti. Astfel ca poti seta pe platform aleasa metodele de plata pentru bunurile vandute.
In caz ca ai nevoie de suport cu privire la configurarea magazinului pentru a putea vinde produsele in mediul online, poti apela la firma web design din Bucuresti cu rezultate.